Undervisning 25 år +

Undervisning for alle over 25 år

Voksne kan tilmeldes undervisning i musikskolen, dog uden at kunne få del i statstilskud og kommunalt tilskud, som er øremærket børn og unge. Prisen vil derfor være højere for voksne over 25 år.

Regler for undervisning af voksne:

Man tilmelder sig for hele skoleåret, men vil kunne melde sig ud med 14 dages varsel efter de første 9 ugers undervisning. Udmelding skal ske skriftligt til kontoret. Ikke til læreren. Der er for de voksne ikke noget udmeldingsgebyr pga. prisen. Der refunderes ikke i betalingen ved fravær eller ophør uden skriftlig udmelding. Lærerfravær efterlæses eller refunderes.

Som tilmeldt til instrumentalundervisning kan man deltage gratis i musikskolens sammenspilstilbud.

Ved skemalægning har børn og unge fortrinsret, så voksne henvises derfor til de ledige tider der opstår, når skemaerne er lagt.

Undervisningen kører i 36 uger og følger musikskolens årsplan.
    Betalingen forfalder i 4 rater.

Priser for sæson 2024/2025

20 min. pr. uge - 1360,- kr. pr rate

25 min. pr. uge - 1700,- kr. pr. rate

Betalingsbetingelser mht. frister, rykkere m.v. er samme vilkår som hos børn og unge.

Instrumenter kan lejes på samme vilkår som børn og unge. Udgifter til noder afholdes af eleven.