Strygerstævne 2. november 2024

Alle strygerelever fra de sønderjyske musikskoler er inviteret til at deltage. Stævnet er en fantastisk mulighed for de unge musikere til at mødes, dele deres færdigheder og opleve glæden ved at spille musik sammen.

Tilmeldingsfrist mandag den 21. oktober 2024.

Gennem dagen vil eleverne deltage i workshops, hvor de vil lære nye teknikker, øve sig i sammenspil og blive inspireret af hinanden og deres undervisere. Der vil også være fokus på samarbejde og fællesskab, da eleverne arbejder sammen på tværs af musikskoler for at skabe en harmonisk og dynamisk lyd.

Dagen afsluttes med en fælles koncert, hvor deltagerne får mulighed for at vise, hvad de har lært, og præsentere det musikalske repertoire, de har arbejdet med i løbet af dagen. Koncerten er åben for familie, venner og alle interesserede, og det er en vidunderlig måde at fejre musikkens magi og det hårde arbejde, eleverne har lagt i deres udvikling som strygere.

Aabenraa Musikskole glæder sig til at byde alle strygerelever velkommen til en dag fyldt med musik, læring og nye venskaber!