DANSK-TYSK MUSIKSKOLEDAG

8. JUNI 2024

Oplev et uforglemmelig musikalsk samarbejde til Dansk-Tysk Musikskoledag 2024!

Med deltagelse fra 4 danske og 3 tyske musikskoler bliver det en festlig dag fyldt med over 1200 deltagere fordelt på 10 scener, der kommer til at summe af liv.
Nyd hele 43 timers non-stop musikalsk magi, der spænder fra klassisk til rytmisk musik. Så der vil helt sikkert være noget for alle.

Som prikken over i'et er der endda blevet komponeret et helt særligt værk til denne dag, som uropføres til åbningen i Sønderjyllandshallen.

Vi glæder os til at se jer.

Erlebe eine unvergessliche musikalische Zusammenarbeit zum Dänisch-Deutschen Musikschultag 2024!

Mit der Beteiligung von 4 dänischen und 3 deutschen Musikschulen wird es ein festlicher Tag mit über 1.200 Teilnehmern auf 10 Bühnen, auf denen das Leben toben wird.
Genieße 43 Stunden ununterbrochenen musikalischen Zauber von Klassik bis Rock, Pop und Jazz. Es wird also bestimmt für jeden etwas dabei sein.

Als Sahnehäubchen wurde für diesen Tag sogar ein ganz besonderes Werk komponiert, das bei der Eröffnung in der Sønderjyllandshalle zur Uraufführung kommt.

Wir freuen uns darauf, Dich zu begrüßen.