Aktiv Ferie

Onsdag den 7. august kl. 10-13 inviterer vi inden for til Aktiv Sommer 2024.

Er du klar til en aktiv dag fyldt med musikalske udfordringer. Så er Aabenraa Musikskole stedet for dig!
    Du får lov til at prøve både violin, trompet og klaver i løbet af dagen, og have det sjovt med spændende nodelege.
    Samtidig vil du møde nye venner i mødet med musikken.
    Vores dygtige lærere vil guide dig gennem dagen og sørge for, at du bliver en rigtig musikhelt.
    Tilbuddet er til dig, der er ny på instrumenterne, men har mod på at prøve det hele.

Så spring ud i det og tilmeld dig til aktiv sommer på Aabenraa Musikskole. Det bliver en dag, du sent vil glemme.
    Vi glæder os til at se dig.

TILMELDING HER

Praktisk info:

Hvem: alle i alderen 8-12 år

Hvor mange: min. 3 - max. 10

Hvad: Medbring mad og drikke

Hvor: Tilbuddet foregår på Aabenraa Musikskole, Nygade 21, 6200 Aabenraa.

Er du klar på en dag med masser af musik og guitar? Så er Aabenraa Musikskoles aktiv sommer lige noget for dig!
    Her kan du lære meget om guitar og få undervisning af vores super seje musiklærer. Vi sørger for, at du får en sjov og lærerig oplevelse, hvor du kan spille små sange og lære nye teknikker.

Du behøver ingen forudsætninger for at deltage – bare kom med godt humør og lysten til at spille guitar! Efter en dag hos os vil du helt sikkert være en rigtig guitarhelt.

Så kom og vær med til en fed dag fuld af musik og guitarspil! Tilmeld dig allerede nu og tag dine venner med – det bliver helt sikkert sjovt og hyggeligt!

TILMELDING HER

Praktisk info:

Hvem: alle i alderen 8-12 år

Hvor mange: min. 3 - max. 10

Hvad: Medbring mad og drikke

Hvor: Tilbuddet foregår på Aabenraa Musikskole, Nygade 21, 6200 Aabenraa.