Øvelokale

Har du dit eget band og mangler du et sted at øve på egen hånd, så har musikskolen et rytmisk øvelokale på NygadeHuset, hvor du kan øve efter aftale.

Indhold

Her er der keyboard, trommesæt og sanganlæg samt forstærkere. Det er ikke muligt at have eget udstyr stående i lokalet.

Reservationer skal fornyes hvert år ultimo august. Tider fordeles efter først til mølle....

Ansøg om tid i øvelokale her

Hvis du vil vide mere så kontakt Lisbet Dalsager på tlf. 73 76 72 00

Regler for leje af øvelokalet

HVOR:
    2. sal i NygadeHuset, Aabenraa

HVEM:
    Lokalet er fortrinsvis rettet mod unge mellem 14 og 25 år og bruges i øvrigt også til musikskolens egen undervisning.
    Øvelokalet kan bruges gratis på egen hånd, hvis du i forvejen er musikskoleelev. Er du ikke det, kan du få lov at bruge lokalet mod betaling.

HVOR MEGET:
    For ikke-musikskoleelever betales der 100 kr. i depositum for en nøglebrik samt 200 kr. pr. kvartal pr. person i gruppen.
    Der kan kun fås en øvetid pr. uge.
    Det er altid muligt at framelde øvetiden i løbet af sæsonen. Dette skal ske til kontoret.

HVAD:
    I lokalet står der guitar- og basforstærker, sanganlæg med 2 mikrofoner samt congas, trommesæt og keyboard.
    Man skal selv medbringe trommestikker, elguitar og elbas samt jack-jack ledning.
    Det er ikke muligt at have privat grej stående i lokalet.

HVORDAN:
    Kontakt musikskolens kontor for ledige tider og tilmeld dig herefter på musikskolens hjemmeside under øvelokale.
    Du vil få udleveret en nøglebrik samt få en instruktion i brug af lokalet.

HUSORDEN:

• Vi fører logbog over brugernes adgang og du bliver bedt om at erstatte ting, som er ødelagt eller som mangler efter et ophold i lokalet. Kontroller derfor ved ankomst, at alt er i orden og giv musikskolen besked, hvis det ikke er.
    • Lokalet afleveres altid i samme stand, som da du kom – og helst lidt pænere.
      Der må ikke medbringes mad og drikkevarer og der må naturligvis heller ikke ryges.
    • Nøglebrikken er udleveret personligt og må ikke overdrages eller udlånes til andre. Der må ikke medtages andre personer i lokalet, end de der er tilmeldt øvetiden. Ønsker I gæstemusikere skal det forinden aftales med musikskolen. Gæstemusikere hører til undtagelsen og accepteres kun enkelte gange i perioden.
    • Der kan kun øves mandag-fredag og lokalet er lukket i skolernes ferier og fridage.

Læs ovenstående regler grundigt!
    Overtrædelse medfører inddragelse af nøglebrik og karantæne.