Find herunder oplysninger om undervisning, priser og kontaktpersoner

LEV (Livet med udviklingshandicap)
    LEV sang og musik henvender sig til udviklingshæmmede, der kan lide at synge og spille.

Pelleboyz er et band, som spiller rock og popmusik. De spiller på forskellige instrumenter og synger. De spiller til festivaler m.m.

Når din tilmelding er modtaget, vil du få en kvitteringsmail med oplysning om kontonr., hvortil deltagerbetaling skal overføres.

Pris:
    Pelleboys (band) koster 500 kr. pr. halvår.

Ved spørgsmål kontakt gerne Kirsten Clausen på k.clausen@clausen.mail.dk

Fladhøjkoret v/ Jytte Ravn Jensen
    Fladhøjkoret består pt. af omkring 20 sangere m/k. Repertoiret er alsidigt.

Der øves hver mandag kl. 19.00-21.00 på Borgerhuset, Østergade 40C i Rødekro.

Pris:
    Fladhøjkoret koster 700 kr. pr. sæson (der ydes rabat på 100 kr. til par).

Noder m.v. er ikke medregnet i kursusgebyret.

Der sker ingen tilbagebetaling i forbindelse med ophør af undervisningen før tid. Ligeledes refunderes deltagerbetalingen ikke ved afbud fra kordeltager.

Ved spørgsmål kontakt gerne Jytte Ravn Jensen på froekenjytte@webspeed.dk

For tilmelding kontakt venligst korets 1. styrmand Leif Kenrad på tlf.

20 "jazztosser" der er elsker "halvtredsernes popmusik" (swingmusikken) og synes genren fortjener at blive hyldet - og udbredt.
    Derfor benytter vi enhver lejlighed til at formidle vores glæde, ved koncerter og arrangementer, for store som små, i ind og udland.

For tilmelding kontakt venligst Ina Juhl på mob. 30 91 41 83

Der tilbydes fleksibel tilrettelagt undervisning, hvor der tages hensyn til den enkelte.
    I forbindelse med tilmeldingen skal du skrive, hvilket instrument du gerne vil spille på eller om du ønsker sang (klassisk eller rytmisk).

Undervisningen kan finde sted i hele Aabenraa Kommune, så du må påregne kørsel.

Aftenskolen følger folkeskolernes ferieplan.

4 lektioner - 740 kr.
    8 lektioner - 1480 kr.

Bemærk! Faget oprettes kun ved mindst 2 tilmeldinger på samme instrument.

Noder m.v. er ikke medregnet i kursusgebyret.

Ved spørgsmål kontakt gerne kontoret på ldal@aabenraa.dk eller tlf. 73767200.